Acest site utilizeaza cookies. Navigand in continuare,va exprimati acordul asupra folosirii  cookie-urilor. Informatii aici.
close

Theme Settings

Mode Layout
Theme color
Choose your colors
Background Color:
Resetati

.

Daca exista neconcordante intre produsele primite si actele cu care au fost livrate aceste produse, va trebui sa ne semnalati acest lucru in maxim 24 de ore de la receptia produselor, prin e-mail la adresa: vanzari@alienstar.ro.

In cazul in care un produs nou soseste la destinatie cu defecte fizice vizibile, se intocmeste un proces verbal in prezenta agentului curier, apoi se trimite o notificare prin e-mail la vanzari@alienstar.ro, in maxim 24 de ore de la primirea produsului.

In cazul oricarui produs nou nefunctional, acesta va fi inlocuit cu unul functional, conditia fiind ca ALIENSTAR TECHNOLOGY SRL sa fie notificat in scris referitor la acest aspect in termen de max.24 de ore de la primirea produsului. Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat, produsele fac obiectul garantiei.

Pentru a fi acceptat la garantie orice produs trebuie sa satisfaca urmatoarele Conditii Generale:

   - Sigiliul produsului sa fie intact;

   - Produsul trebuie sa aiba ambalajul si accesoriile originale;

   - Seria produsului trebuie sa fie intacta si vizibila;

   - Produsul sa nu prezinte defecte fizice;

   - Produsul trebuie sa fie insotit de Factura Fiscala (copie) si Certificatul de Garantie;

   - Descrierea cat mai detaliata a defectelor produsului.

In cazul neprezentarii celor mentionate, unitatea de service nu poate asigura service-ul gratuit in baza prezentului Certificat de Garantie.

Pe langa conditiile generale mai sus mentionate, produsele trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii specifice pe tip de produs:

Monitoare : vor face obiectul garantiei pentru reparare si/sau schimbare daca sunt indeplinite conditiile urmatoare - un numar de peste 3 pixeli aprinsi, peste 3 stinsi sau un total de peste 5 pixeli nefunctionali. Daca este altfel specificat de catre producator se va lua in considerare specificatia producatorului, specificatie ce se poate gasi pe site-ul acestuia (si este considerat in parametri normali de functionare). De asemenea, vor fi aduse la garantie in ambalajul original impreuna cu toate accesoriile livrate.

Boxe: vor fi livrate in set complet (chiar daca defectul se manifesta doar la o componenta a sistemului).

Placi de baza: vor fi livrate in cutie insotite obligatoriu de toate accesoriile livrate (placuta l/O, cabluri, manuale, cd-uri cu drivere, etc. inclusiv PNP CAP cu care sunt livrate placile de baza cu socket Intel). Nu trebuie sa prezinte chipset-ul ars/strapuns/explodat,pini soket indoiti sau sa aiba piese lipsa sau schimbate.

Placi video: sa nu aiba chipset-ul ars/strapuns/explodat, cooler-ul rupt sau lipsa, contactele lipsa sau topite, (recomandare: la placile cu TV-OUT trebuie neaparat ca in momentul conexiunii dintre calculator si televizor acestea sa fie oprite si scoase de sub tensiune), piese lipsa sau schimbate.

Memorii: sa nu prezinte contacte lipsa sau defecte fizice.

Procesoare: nu trebuie sa prezinte pini indoiti,  la procesoarele AMD. De asemenea, in cazul in care procesorul a fost livrat BOX, trebuie sa fie insotit si de cooler-ul original.

HDD: totalitatea seriilor, de producator si furnizor, sa fie intacte, inclusiv cea din lateral; chipset-ul sa nu fie ars/strapuns/explodat sau sa existe piese lipsa.

Unitati optice: sa nu prezinte CD / DVD spart in interior sau urme de fortare care sa fi afectat functionarea aparatului; sa nu aiba trapa blocata in pozitia deschis - acest fapt atrage anularea garantiei unitatii optice.

Carcase: in cazul defectarii sursei (acolo unde este inclusa) se va trimite doar sursa la garantie, in alte cazuri se va trimite carcasa complet.

Imprimante / Multifunctionale: vor fi livrate cu toate accesoriile si cartusele originale(sigilate); folosirea de cartuse reincarcate sau compatibile duce la anularea garantiei pentru ca producatorul garanteaza buna functionare doar avand consumabilele originale.

Notebook: vor fi livrate impreuna cu toate accesoriile in cutia originala.

Nota: bateriile au garantie 6-12 luni deoarece sunt considerate consumabile. In cazul in care produsul predat la garantie si diagnosticat de tehnicienii de la service ca fiind defect nu se gaseste pe stoc, clientul poate opta pentru un produs similar imediat superior cu achitarea diferentei de pret. 

Garantia este solutionata in maxim 15 zile lucratoare de la receptionarea produsului in service. Daca produsele nu pot fi reparate, iar durata de nefunctionare depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea cumparatorului, produsele pot fi inlocuite cu altele identice sau asemanatoare ca functii si pret ,sau se va restitui contravaloarea acestora. 

Plata transportului pentru produsele trimise  in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

La solicitarea garantiei trebuie sa prezentati produsul impreuna cu ambalajul original in care a fost livrat, precum si documentatia tehnica aferenta (cabluri,carti, dischete, CD-uri,etc), mentionand in scris defectul constatat ,copii de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate(refuzate) solicitantului /expeditorului fara a i se solutiona garantia.

In cazul solicitarii nejustificate a garantiei (inclusiv pentru defecte datorate utilizarii necorespunzatoare a produselor) ne rezervam dreptul de a cere contravaloarea manoperei de investigare si reparatie a produsului respectiv (45 lei/ora). Ne rezervam acelasi drept si in cazul in care produsele nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. 

Cumparatorul este obligat sa respecte instructiunile de utilizare si montare ale componentelor achizitionate, conform indicatiilor tehnice date de furnizor, sau de producator in manualele de utilizare care pot fi in interiorul cutiei impreuna cu produsul sau direct pe ambalajul produsului.

Conditiile de garantie fac parte integranta din documentele de vanzare-cumparare, iar prin semnarea facturii fiscale sau a documentelor de primire de la curier, beneficiarul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor conditii.

Garantia se acorda exclusiv clientilor directi ai firmei ALIENSTAR TECHNOLOGY aceasta din urma nefiind raspunzatoare in fata tertilor.

Problemele si reclamatiile legate de garantii va rugam sa le adresati Departamentului Garantii la adresa de e-mail: vanzari alienstar.ro

 Returul produselor se supune Ordonantei Nr.130 din 31/08/2000 completata prin Legea Nr.51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului Nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

CONSUMATORUL ARE DREPTUL SA NOTIFICE IN SCRIS COMERCIANTULUI CA RENUNTA LA CUMPARARE, FARA PENALITATI SI FARA INVOCAREA UNUI MOTIV, IN TERMEN DE 10 ZILE LUCRATOARE DE LA PRIMIREA PRODUSULUI SAU, IN CAZUL PRESTARILOR DE SERVICII, DE LA INCHEIEREA CONTRACTULUI.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura.

Denuntarea de contract se face numai in scris.  Costurile pentru returnarea produselor cad in sarcina clientului, folosindu-se de preferinta acelasi serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea. ALIENSTAR TECHNOLOGY SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

 

Produsele primite defecte (D.O.A. - dead on arrival):

In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris catre ALIENSTAR TECHNOLOGY SRL in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.

Costul transportului va fi suportat integral de catre ALIENSTAR TECHNOLOGY SRL, folosindu-se acelasi serviciu de curierat cu care s-a efectuat livrarea.

 Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat, 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.

 

Produsele din categoriile consumabile (cartuse cu cerneala,tonere..etc),licente software nu se mai pot returna decat daca sunt sigilate.

Deasemenea nu se mai pot returna produsele aflate in una din urmatoarele situatii:

a) produsele aduse pe "comanda speciala" (Comanda Speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre beneficiar/cumparator si care nu se aflau in stocul uzual al furnizorilor dar care pot fii livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de ambele parti.)
b) daca produsul nu mai are ambalajul original complet si toate accesoriile in care a fost livrat.
c) daca etichetele de identificare produs(cod/serial) sunt deteriorate sau lipsesc.
d) imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate.

 

Mentiune

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete,urme de uzura,zgarieturi,lovituri,socuri electrice,accesorii lipsa,documente lipsa(factura,certificat de garantie),ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului,suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate,cu rea intentie).

 Va multumim pentru intelegere.